موانع نکاح
 
بیا مشکلتو به من بگو
مطالب حقوقی

   عاشقانه.عشقولانه.عشق.رویایی

 

ماده ۱۰۹۵ قانون مدنی:

 

در نکاح منقطع عدم مهر در عقد موجب بطلان است.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ماده ۱۰۹۶ قانون مدنی:

در نکاح منقطع موت زن در اثناء مدت موجب سقوط مهر نمی شود

 و همچنین است اگر شوهر تا آخر مدت با او نزدیکی نکند.

 



نظرات شما عزیزان:

محمود پورتیموریان
ساعت15:56---6 اسفند 1391
سلام از وبلاگ شما ديدن کردم
از قالب زيبايي استفاده کردي
متنهاي جالب و جذابي هم داري
سعي کني بهتر هم ميشه
من آدرس شما رو ذخيره کردم تا بعدا سر فرصت مطالبتو بخونم
خوشحال ميشم از سايت منم ديدن کني ضمنا اگر مایل به تبادل لینک می باشید بفرمائید تا اقدام کنم
لطفا نظر خصوصی نگذارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:موانع نکاح , :: 17:2
الهام نامداری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

مشاوره حقوقی خانواده و آدرس elham4.LXB.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته .

در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار

در سایت ما قرار میگیرد.

 







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 2418
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1